Treningsløp/Klubbmesterskap

Postet av Birkenes IL den 19. Jun 2023

Hei, i morgen, tirsdag 20.6 møtes vi Holta for årets siste treningsløp. Tradisjonen tro er det også klubbmesterskap.

Det blir kåret klubbmester i H ( A 3,5 km) og D (A/B 2,5 km), Nybegynnerne får 1,8 Km N-løype.

Starten går fra kl. 18, ca. 10 min å gå til start ( sikkert klar før det), fint hvis de fleste kan komme rundt det tidspunktet.

Samlingsplass blir her:

Vi har nå 14 slitene og døgnville løpere på vei inn fra Finland, Vil det være hjemmeværende løpere som kan tukte noen av dem. Still opp så får dere se!

Det kan dessverre ikke bli noen grilling i år p.g.a tørken, så der få vi komme sterkere tilbake.

Premieutdeling vil forgå på sesongavslutningen vår.

Jeg håper flest mulig kan komme å delta.

Løypelegger i år er Svein Roar, som har tatt hensyn til slitne ben og høydekurver på kartet, så han lover en rask og fartsfylt løype. Det skulle tilsi at her teller hvert sekund.

Formannen