Felles O-krets i Agder?

Postet av Birkenes IL den 10. Feb 2017

Felles O-krets i Agder?

Er det grunnlag for å arbeide videre med en sammenslåingsprosess mellom Aust-Agder O-krets og Aust-Agder O-krets?

Dette er det noe kretsene har hatt lyst til å finne ut en stund, så det har vært en liten gruppe som har arbeidet frem et dokument som legges frem på begge kretsers ting i neste uke.

For de som har lyst til å se nærmere på det så legger jeg ut dokumentet her. Det ligger også på kretsens "gjømmeside".

Hoved essens pr dags dato er at utredningsgruppen ber kretsene om et ENTYDIG svar på følgende spørsmål:

Skal det arbeides videre med sammenslåingsprosessen eller ikke? ( Ja eller nei).

Basert på det svaret så enten avslutter vi her, eller så har vi laget en tidsplan/aktivitetsplan som ligger i dokumentet som da vil bli fulgt. Dette innebærer også involvering av de enkelte klubber.

Svein Roar