LEK Surfeskole 30. august

Vis kart

Påmelding fra kr 217,00 inkl. avgifter

LEK Surfeskole er et tilbud til aldersgruppa 8 og 16 år bosatt i Lofoten. Vi vil fokusere lek og trygghet i havet!

DET ER ET KRAV AT EN FORESATT ER SAMMEN MED BARNET I VANNET DERSOM BARNET ER UNDER 12 ÅR (vi holder oss på grunna, så ingen grunn til å være redd).

Pris treningsavgift pr gang: Totalt 400,- + kortgebyr. Dette inkluderer drakt til voksen og brett og drakt til barnet.

I tillegg må både voksen (med barn u/12 år) og barn være medlem av LEK (engangsavgift) på kr 200 pr medlem. Egne priser for familier over 2 personer.

Hvordan melde seg på?

1: Meld barn og voksen inn i LEK her: http://lofotenekstremsportklubb.idrettenonline.no/register/apply/application

2: Registrer VOKSEN OG BARN på ønsket dato på LEK Surfeskole. Betaling gjøres direkte med kort.

Annet:

Egen våtdrakt kan brukes, men den må være av skikkelig kvalitet. Forbehold om ok vær! Det skal være en hyggelig opplevelse først og fremst :)

Ta med noe å drikke og spise. Gjerne noe varmt eller noe å hive på grillen. LEK stiller med grill.

Begrenset antall plasser. Det er mulig å melde seg på flere datoer om man ønsker det.

Kontakt Ole Kristian på tlf 415 10 255 om dere har spørsmål :)