Golfserie Byneset Syd 2020

Vis kart

Velkommen til bedriftsserien i Golf

Bedriftsserien i Golf arrangeres ved Byneset Syd.

•  Hver runde spilles over 9 hull.
  •  Hvert lag spiller med 2 spillere i hver runde.
  •  Laget kan benytte inntil 6 spillere pr. sesong.
  •  Det spilles Fourball Stableford sammenlagt.
  •  Oppdaterte tabeller etter hver runde - Herrer, damer og junior over 15 år kan spille på samme lag.

Hvem kan delta:

-Alle deltagere må være fylt 15 år.

-Medlemmer av bedriftsidretten

-Lag som ikke er medlem av bedriftsidretten kan også delta mot en tilknytningsavgift.

Pris:

Kr. 2100,- pr. medlemslag

Kr. 3850,- (inkludert tilknytningsavgift kr. 1750,-) for lag som ikke er medlem av Bedriftsidretten.

I tillegg kommer greenfee på kr. 200,- pr. runde for spillere som ikke er medlem av Byneset Golfklubb.

Denne betales direkte til golfklubben ved oppmøte. Samlet faktura for greenfee for kan sendes bedriften om ønskelig.

Påmelding gjøres Brukere av TurneringsAdmin kan melde på lag via TA-profilen. Nye lag må ta kontakt med Lillian på epost: lillian@bedriftsidrett.no

Påmeldingsfrist: 26. April 2020

For ytterligere informasjon, eller hjelp med påmelding, ta kontakt med Lillian på mobil: 93262228 eller på e-post: Lillian.Skrodal@bedriftsidretten.no