Sommerleiren Seilglede 4

Vis kart

Sommerleieren Seilglede

Oslo Seilforening arrangerer også i år en sommerleir for alle barn og ungdommer i foreningen mellom 7 og 13 år (om du ikke allerede er medlem må du melde deg inn sammen med påmeldingen for kr. 210,-)

Årets sommerleirer har skreddersydd opplegg fra våre egne trenere. Det vil bli fokusert på seilglede, sosialisering, hygge og masse lek og moro.

Prisen er kr. 3.100,- for en ukes sommerleir, fra kl. 09:00 og 16:00 mandag til fredag inkl. lunsj.

Det er begrenset antall plasser, så "første mann til mølla" gjelder.

Det blir aktiviteter innen seiling, bading, konkurranser og sosialt samvær.

Oslo Seilforening disponerer egne båter og utstyr: Optimistjoller, RS Feva, RS Quest, kajakker og rumperister, så her finnes det masse muligheter for å utfordre og utvikle seg selv, alt i trygge omgivelser med god støtte fra erfarne trenere og på barnas egne premisser.

Det blir seiling, motorbåtkjøring, rumperister, bading, roing, sjøvettsopplæring, padling med mer.

Det vil være to hovedtrenere, og minimum 1 trener per 7 barn. Samtlige som er trenere hele uken vil være habile seilere med erfaring som både trenere og regattaseilere og hovedtrenere vil ha utdanning fra Norges Seilforbund.

Mer informasjon med pakkliste og huskeliste finner du her.

Meld dere på via skjemaet under her.

Vi gleder oss!

Her kan dere se en liten video fra tidligere år :)

Administratorer